lørdag 7. april 2007

Noen bilder tatt de siste dagene




3 kommentarer:

Ingerid sa...

Jeg får helt lyst på valp igjen!
Å, så søte de er...
Men jobb er det også. Litt deilig å sitte her på jobb i trygg forvisning om at hundene ligger hjemme i hver sin kurv og SOVER, i stedet for å spise opp sofaen... Hihi!
Nydelig lita jente dere har fått. Forresten den hviteste lundehund jeg har sett :-p
Lykke til! Så du nevnte klikker. Min ludnehund (Maahornets Storm) er klikkertrent fra dag èn, og han er bare fryd! Går både lydighet og agility med ham, i tillegg til litt utstilling når det passer seg. Men han har fått det han kan få av premiering i Norge, så ikke så veldig mye vits å stille mer, synes jeg. Mer kan leses på www.ingerid.vze.com

/Ingerid (og bikkjene)

Ingerid sa...

Takk for kommentar. Jo da, det har krevd arbeid.
Jeg ventet med å få engen hund til jeg hadde tid, og målet er å kunne ha ham løs samme hvor vi er. Enn så lenge har jeg ham for sikkerhets skyld i bånd når det er biler, andre hunder og små barn i nærheten. Han er bare snill men man vet jo aldri. Plutselig blir noen skremt... Nå sitter han på fanget mitt og synes det er litt kjedelig at jeg ikke vil leke. Får vel gå ut og trene litt.
Du kan følge med på treningen vår på "Storms Treningsdagbok". Link ligger på siden...

Anonym sa...

Hei!
En liten gratulasjon i valget på hund ifra oss på Papilotta.Selv har vi to stykker, og venter valper på yngstejenta om tre uker!
Ellers;ser dere på Morokulien!
Hilsen Kari og Olav i Stavanger