torsdag 10. mai 2007

Vi er i gang!

I dag startet Canis valpekurset vi har ventet på! Det var far i huset som ble sendt avgårde. Han har jo lest en del allerede så mye ble repetisjon. Det var 3 t med teori i dag så derfor holdt vi andre oss i heimen siden kurset ikke var ferdig før kl 21 og da burde ungene være i seng... Det var eiere av totalt 6 hunder representert. En dobberman, en liten terrier, en dansk-svensk gårdshund, en riesenschnauser og en labrador i tillegg til Molly da. Førstkommende mandag skal vi ha individuell trening med Molly så da skal hele gjengen være med. Gleder oss! I skrivende stund ligger Molly på fars fang og storkoser seg! Hun vet å nyte livet! I morgen skal jeg ha fri fra jobben. Når ungene er på skolen og i barnehagen skal Molly og jeg dra på skogtur med klikker, godbiter og masse kos! Håper bare på oppholdsvær og kanskje et gløtt av sol??? Målte Molly her i går og nå er hun allerede over 30 cm i skulderhøyde. Hun 15 uker gammel så det er ikke så verst til å være lundehund tror jeg! Nå skal jeg følge med litt til på semifinalen i MGP og så skal jeg legge meg. Litt trøtt i dag. Så er jeg klar for trening og kos i morgen!

2 kommentarer:

Linda sa...

Hei Hege!
Håper du og Molly får en fin skogstur i morgen.
Her regner det som bare det.
Julie sitter og snufser hun er litt forkjølet.
God natt.
Klem Linda:)

Anonym sa...

Hei!

Veldig flott at doke har begynt med klikker. Hadde eg hatt bare en hund, så skulle eg og holdt på med klikker. Veldig spent på kordan det går.

Beste hilsen Eva og mormor til Molly; Geira