tirsdag 22. mai 2007

Rapport om tingenes tilstand

Så har vi prøvd oss på en lang biltur. 16.mai dro hele familien + "sjefa sjøl" til Kr.sand for å hilse på familie der. Med fullastet bil, utstyrt med vann og hundemat, bæsjeposer og alle andre nødvendigheter dro vi nedover. Hadde to lange stopper så hele turen tok vel nesten 7 t! Mye omkjøring nedover da så litt av tidsbruket må skyldes det. Det gikk så fint! Molly sov mye av turen i buret sitt og ingen protester i det hel tatt! På 17.mai lot vi henne være hos familien mens vi andre tok turen til Kr.sand sentrum for å se på barnetoget, stappe i oss is og pølser og alt annet som hører med. Masse lyd og folk så det var nok lurt at lille Molly var hjemme. Der hadde hun kost seg skikkelig! Masse fristende tepper og duppedingser hos mine svigerforeldre..... Ååå som det klødde i tenna da! Ble litt stressa av å passe på HELE tiden så det var faktisk godt å komme hjem på søndag til teppeløse rom og egne ting som var lov å "smake på". I går kom det masse sommervarer til butikken og jeg hadde litt for liten tid til henne (etter hennes mening) så da ble det baluba med biting i alt og alle! Om jeg ikke var stressa hos svigers så var jeg det i alle fall da! I dag har ting gått mye bedre og vi har hatt et par flotte "treningsøkter" ute i gatene her. Nå har hun funnet seg et supert sted å sove - bak printeren i hylla under kasse-apparatet! Skjønn det den som kan.... Snart stenger jeg dørene og drar hjem. Torsdag er det kurs igjen og vi gleder oss.

Ingen kommentarer: