onsdag 28. mars 2007

Lever er visst sunt!

Da har jeg tjuvstartet min rolle som matmor og oppdrager. Det er planen at vi skal trene Molly med klikker så da må man "bevæpne" seg med godbiter! Har da kjøpt lever, kokt, delt opp og tørket så mye at jeg tror Molly kommer til å bli lei lever en gang for alle! Ungene kommentere lukten i huset men selv må jeg innrømme at jeg koste meg litt med det hele. Stulle og stelle for "vesla". Da går venteida litt fortere også.. Nå er det bare 5 dager igjen... Fredag drar vi voksne i huset til Tromsø for å bare være sammen en helg. Det gleder vi oss til. Tror nok (av erfaring...) at praten likevel kommer til å dreie seg mye om de tre ungene som er hos mormor og morfar og den minste "ungen" som enda noen få dager/timer er hos oppdretter. I morgen er det en ny dag på jobb og en dag nærmere familieforøkelsen...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei.
Var å så på Molly i dag - veldig fin valp! Jeg skal ha en av hann valpene. Gleder meg! Hilsen Majken

Unknown sa...

Så flott at doke e kommt igang med blogg!!!

Bestemor Geira og eg gleder oss til å følge med Molly og familie videre på ferden!

voffvoff

Geira (og Eva)